viernes, 26 de septiembre de 2014

Gure esperientzei buruzko galdeketa


  • Ze mailatan izan zen lehenengo esperientzia?
  • Zein da irakaslearen eta ikaslearen rola?
  • Ze errekurtso motak erabili ziren?
  • Planifikatua edo espontaneoa izan zen?
  • Ebaluatu zen jarrera jarrera hori?
Gure lehenengo esperientzia, Lehen Hezkuntzako 4. mailan izan zen. Astero, informatikako ordu bat genuen eta bertan irakasgai batzuk lantzen genituen ordenagailu gelan, hala nola, matematika. Irakaslearen rolari dagokioenez, gidatzailea zen, hau da, jokoa zertan datzan azaltzen zuen eta ondoren ikasleek irakasleak azaldutakoa praktikan jartzen zuten. Beraz, ikasleen papera aktiboagoa zen. Esperientzia horretan, erabili ziren errekurtsoak honako hauek dira: ordenagailuekin moldatutako gela, ordenagailuak, programa ezberdinak (mates blaster), arbela...
Matematikako klaseak, aurretik planifikatuak ziren, hau da, irakasleak klasean egin beharrekoa prestatuta eramaten zuen. Esperientzian, jarrera hori, beste irakasgaiekin konparatuta, gutxiago ebaluatuta zegoen. Klase horien helburua ikasleek pixkanaka teknologia munduan murgiltzen eta era berean matematika modu dibertigarri batean ikastea zen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario